Klantenservice

Klachtenregeling

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Zakelijke klanten
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

 

 

Prijzen

Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Retourneren

Zijn uw artikelen niet naar verwachting?

Dat kan uiteraard voorkomen en is bij ons gelukkig geen probleem. 
Vul hier het retourformulier in →

Verzendkosten

Voor bestellingen binnen Nederland zijn de verzendkosten € 6,95.
Ook is het mogelijk om uw bestelling, op afspraak, af te halen.

Neem hiervoor contact op via +31 (0)85-0646409 of stuur een email naar info@sensors.nl.

Wilt u meer informatie over de verzendkosten naar het buitenland?
Via de winkelmand heeft u de optie om deze op te vragen of neem contact met ons op.